Menjalar mencari sesuap rezeki

fuyoooooooo!!!

mmg lama aku x mengupdate blog ni,kiranya aku ni agak pemalas nak mengupdate2 blog.kekadang x de idea nak tulis.aku bukan suka nak mereka or mengarang-ngarang ayat neh!.utk sepanjang bulan raya ni(time aku tulis ni mmg dah abis raya dah pun).byk aktiviti yg aku lakukan antaranya sesi seminar facebook ads,g raya ngan group KKIM(kedai kopi IM).group yg aku rasa byk memberi info-info dan output yg berguna.

HOHOHOHO!!!
InsyALLAH 15.10.11 aku ada join seminar aplikasi facebook.seminar yg akan menjana pasif income tuk aku.benda ni mmg aku dah tau dah sikit tapi more basic jer so seminar ni akan lebih xtreme ilmu yg akan sedut..

WALAWEIII!!!!
pojek fan page fb byk yg dah aku create cuma ada yg jalan n ada yg slow pergerakan dia.kena la byk bersabar.hmm..skang ni pun tgh wat fb fan page tuk family aku ttg servis penghantaran lauk pauk kerumah n opis2 yg berdekatan dgn dorang...

YOSSHHHHHH!
moga ketemu di lain hari..huhu (kalo aku rajin nak taip n update blog aku ler)


0 comments:

Perangkap lalat